we Gerard Schouw uitnodigen: VIRUS

Guillaume guillaume at RAKETNET.NL
Wed Jul 11 09:47:47 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Allen,

Zoals duidelijk ben ik niet blij dat deze dicussielijst wordt misbruikt voor
het verspreiden van onduidelijke bestanden en virussen. Is D66 werkelijk zo
diep gezonken dat leden en sympatisanten alleen aandacht kunnen trekken met
dit soort computercriminaliteit? Daarom verwacht ik van Harry Arkestein een
uitleg en een publiek excuus.

Guillaume