Ambtenaren moeten homo's trouwen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Jul 10 10:47:24 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Dr. Marc-Alexander Fluks" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Herman Beun <Herman.Beun at YUCOM.BE>, eerder:
>
>  Ik, daarop:

>  ^^^^^^^^^^^
>  Dat is iets dat men vaker hoort. Dit is dus geen goed Nederlands.
>  Net als: 'Wilt U thee ?' 'Nou vooruit - maar in principe drink ik alleen
>  koffie.'

Dus het is, volstrekte onzin een dergelijke bewering!

>  Ik:

>  Moet dat,

Het is een uitnodiging....

> bestaat 'Vadertje Staat' dan echt ?

Mij toch altijd nog een raadsel, hoe je het beeld oproept om vervolgens
het bestaan ervan weer te willen ontkennen.

>  Ik:

>  Kan het helderder ?
>
>  Ik lees onzin over een bakker, over de grondwet, over discriminatie, ik
>  zie bijbelrakkers langskomen. Ik probeer zelf de bronnen te vinden met
>  de zoekmachine van 'Worldnews' (zoekt in 'alle' kranten ter wereld), om
>  te kijken waar het nu eigenlijk over gaat.

Maar je geeft niet aan waarop het gestoeld is.
Daar helpt ook een zoekmachine niets aan.

Tja, zo word ik in deze discussie weer geconfronteerd met ene Marc Fluks
die tamelijk 'christen-fobe' reageert.

>  Ik vind Paars op die manier nogal eng worden...

'Kopje thee dan maar'?

Henk Elegeert