Ambtenaren moeten homo's trouwen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Jul 10 02:04:00 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Dr. Marc-Alexander Fluks" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Herman Beun <Herman.Beun at YUCOM.BE> bakt ze nu toch wel erg bruin:
..

>  Neen, dat verschil bestaat er niet. Het leuke van beginselen is immers
>  dat men ze niet aan iets kan toetsen. Daar zijn het nu juist beginselen
>  voor.

Volstrekte onzin een dergelijke bewering.
In beginsel kan ik gaan beweren dat Marc Fluks iets wat 'christen-fobe'
is.
Vervolgens zou ik alle voorbeelden kunnen gaan aanhalen waaruit zulks
blijkt en kunnen concluderen dat Marc Fluks inderdaad iets of wat
'christen-fobe' is.
Natuurlijk heb ik mezelf als uitgangspunt gebezigd voor een dergelijke
conclusie evenals Marc Fluks zijn eigen ideeen gebruikt om bovenstaande
onzinnige opmerking te maken. Zoals ook later zal blijken.

>  De Staat is een entiteit maar niet een persoon - en kan derhalve nimmer
>  iets duidelijk maken.

Kun je dat, als persoon eens duidelijk maken?

> Overigens is de duidelijk te maken thesis ook nog
>  eens onmogelijk (zie boven).

Al duidelijk weersproken.

> Als je nu eens gewoon poogt te betogen wat
>  je vindt en waarop dat gestoeld is.

Wees eens wat helderder?

Henk Elegeert