Ambtenaren en trouwlustige homo's (2)

Arjan Stoffels chimera at WANADOO.NL
Fri Jul 6 16:10:15 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Voordat hier -net als op de BVmail lijst dreigde te gebeuren- de grootst
mogelijke onzin wordt gedebiteerd. De fractievoorzitter van D66 Leeuwarden,
Maurice Hoogeveen <mhoogeveen at leeuwarden.nl>, heeft in zijn mail van zondag 24
juni 2001 17:00 met als Subject: "[BVmail] homohuwelijk" een vrij helder
feitenrelaas gegeven. De disclaimer verzoekt om de mail niet door te sturen, dus
dat zal ik ook niet doen, maar misschien wil Maurice zijn mail ook wel op deze
lijst posten.

Met vriendelijk groet,
Arjan Stoffels