van Walsum

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Wed Jan 31 20:48:56 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Bram de Water schreef:
>
> Hij zal de pijp aan Maarten (lees Constantijn) moeten geven.

Nou lees ik al twee maal op de lijst dat Constantijn het overneemt als WA
het niet doet.
Maar Friso is toch de eerst in aanmerking komende?
En ik heb hem nog nooit horen beweren dat hij niet wil. (Ik heb hem
sowieso nog nooit wat horen beweren)
Heb ik wat gemist? (Ik lees geen Story bij de kapper ;-))

Waarom neemt Máxima toch niet publiekelijk afstand van het verleden zoals
haar zuster wel schijnt te hebben gedaan?
Als ze dat niet doet hoeft ze van mij ook geen koningin te worden. Althans
niet van Nederland.

Glenn Mellonius
Haarlem.