OMROEP en KWALITEIT geen pleonasme

Mark Koek mark at KOEK.NET
Sat Jan 27 12:57:55 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Remko de Knikker schreef:

> Bert Bakker pleit voor kwaliteitsmeting ipv kijkcijferevaluatie bij de
> publieke omroep, goed zo Bert!

Zojuist Bert Bakker nog hierover horen spreken op Radio 1 (zo'n beetje
het enige behoorlijke product dat de publieke omroep nog voort weet te
brengen) - hulde.

Ik kan me zo voorstellen dat er nogal wat kiezers met instemming
constateren dat eindelijk eens die gigantische belastinggeldverspilling
die "publieke omroep" heet wordt bekritiseerd.

Waarom moet ik belasting betalen om de publieke omroepverenigingen
allerlei Amerikaanse nonsens te laten inkopen dat net zo goed gratis en
voor niets bij RTL4 of Veronica te zien zou kunnen zijn?

Mark