tegen officiele banden van Nederlandse rechtstaat met onberechte Zorriguita

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Tue Jan 23 20:11:40 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien is het zinvol de morele waanzin om een misdadiger officieel van
alle egardes van een rechtsstaat te voorzien, nu officieel te organiseren...
Ik zal in ieder geval, daar is niets geheim aan, nooit accepteren dat een
persoon die duizenden moorden op zijn geweten heeft door de Nederlandse
rechtstaat officieel ontvangen en geaccepteerd zal worden, zonder dat deze
zich voor de rechter, ik denk in eerste instantie aan een Internationaal
Straftribunaal, verantwoord heeft en geboet heeft voor deze moorden,
martelingen en verdwijningen. Totdat deze man, net als de moordenaar van
kindertjes, bejaarden, en andere onschuldige slachtoffers in Nederland, voor
de rechter is verschenen...
Ik begrijp overigens de stilte van politici niet... maar goed, ethiek is
blijkbaar ondergeschikt aan de mening van de kiezer.

Als medestanders bereid zijn zich hier ook voor in te zetten, hoor ik het
graag...