armeense kwestie

R. Zivkara r.zivkara at 12MOVE.NL
Sun Jan 21 15:48:49 CET 2001

Beste arthur,

Ik heb de inhoud van je bericht gelezen via de discussielijst van D66. Volgens mij begrijp je helemaal niets van politiek en zeker niet de Armeense kwestie.
Je roept eigenlijk het Nederlandse parlement op om de Fransen te volgen met hun uitspraak. Als een schaap over de dam is volgen er meer.
 Enige zinnige dat je hebt geschreven is, dat de tweede Kamer een wet als de Fransen waarschijnlijk niet zal aannemen.

Als ik je bericht lees, dan denk ik in een keer  wat er in het verleden door Fransen bijvoorbeeld in Algerije en de rest van de wereld aan moorden ,onderdrukking en ellende is aangericht.

Ik zou zeggen, ga dit jaar lekker met vakantie naar Turkije. Land van zon, zee, natuur, cultuur, geschiedenis en uitstekende keuken. Laat u culinair verassen en geniet er van.

met vr.g.