Turkije weren als EU-lid [was: De Armeense kwestie: democratie, volkerenmoord

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Jan 21 00:55:58 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

OKOK< misschien begrijp ik het verkeerd , maar hebben we het nu over een
Nederland-Indonesie geval??? Of zoiets als ons staatshoofd dat HItler eeuwig
trouw gezworen heeft, Oranjes die keurig dineren met de Hirohito's en
Zorreguita's, en wij met 99% achter koningshuis staan enzo... kan iemand me
de eigen balk even verwijderen....
De EU is natuurliujk gewoon een worst voor de Turk om een beetje democratie
in zijn reet te proppen....