[Re: De Milliano zelfstandig Kamerlid]

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Jan 20 10:25:52 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kiezersbedrog?
Misschien wel, maar er zullen veel mensen zijn die toch maar weer eens  op
het CDA gestemd hebben (net zo goed als nu andersom beweerd wordt is het
moeilijk inschatten hoeveel)  omdat ze geloof hechtten aan demilliano's
oprechtheid. Begon het kiezersbedrog niet toen demilliano gedwongen werd
zijn zetel in 98 op te geven, omdat hij vast wilde hoiuden aan het
verkiezingsprogram?? Ik snap overigens niet waarom alle partijen zo'n hetze
moesten voeren tegen de man, er is nooit tegen de wet gehandeld, alles
keurig geregeld, verder is het een zetel van het CDA, niet van de andere
partijen, en bovendien kwam die vrij omdat iemand de kans zag, zoals bel-ami
van DeMaupassant, weer een trapje hoger op de cariereladder te stappen, en
plots was de vertegenwoordigende functie, de burger representeren, niet meer
belangrijk, omdat men burgemeester kon worden. Dan zij demilliano ook een
beetje opportunisme gegund zou ik zeggen... maar waarom toch zo'n  enorme
vijandgiheid en haat, als je zo'n haat jegens iemand op je werk spuit,
noemen ze het wegpesten.... erg kinderachtig. Laat D66 het fatsoen hebben
die man te behandelen als elk ander vertegenwoordigend parlementarier.