Demilliano (PS)

H. van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jan 19 19:54:54 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 19:19 19-01-2001 Friday, Remko de Knikker wrote:

>deM. heeft zijn sporen als sociaal betrokken persoon
>en onzelfzuchtig werker toch ook wel verdiend, blijkbaar slimmer dan
>DeGroenen destijds deden, aangezien hij poipulairder is dan de groenen met
>zijn allen ooit zijn geweest. Idem geldt voor GroenLinks, die hebben het
>blijkbaar (gezien resultaat) ook beter aangepakt, leren is het motto, ipv
>afgunst koesteren.

Afgunst koesteren is onzin. Het is, mét het CDA, verontwaardiging over
hypocrisie. Het harde werken van anderen misbruiken vind ik huichelachtig.
Op het ticket van een ander rijden (zwartrijden) is oneerlijk. Daar gaat
het om. En feitelijk ben je ook onjuist: de Milliano heeft iets van 14000
voorkeursstemmen gekregen. Te weinig voor een extra zetel. Minder stemmen
dan de Groenen kregen (16.643 stemmen).

De suggestie dat het afgunst is, is vilein. Dan zou ik ook afgunstig zijn
op Leefbaar Nederland. Ben ik afgunstig op LN? Nee. want die club pakt het
wel integer aan. Overigens is dit verhaal niet nieuw. Er zijn meer mensen
geweest die het gedaan hebben. Scholten en Dijkman (ex CDA). Bij de
ouderenpartijen (vraag me de naam niet). Paspoort-affaire Paultje
(PvdA)(hoe heette die man die uiteindelijk bij GL is terecht gekomen?). Het
heeft naar mijn weten nooit geleid tot een duurzame nieuwe politieke
beweging, stroming of partij.

Graag uw aandacht, please note the following:

nieuw email adres per 1/12/2000:

------->     heinwvm at chello.nl

from 1/12/2000 new email address:

------->    heinwvm at chello.nl