Demilliano (PS)

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Jan 19 17:44:37 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als ik deMilliano's betrokkenheid en verantwoording hoor heb ik het gevoel
dat ik nog geen kamerlid zozeer en direct de gedachten van veel gewone
nederlanders heb horen verwoorden. In die zin is het zelfs nogal ignorant en
misschien wel arrogant om het woord 'kiezersbedrog' uit de kast te trekken,
terwijl zijn mening velen uit het hart gegrepen is.
Misschien moet D66 zich eens beraden wat al die mensen in het land eigenlijk
bezielt, je weet wel, die 40% die niet eens meer gaat stemmen, die 97% die
geen lid is van een politieke organisatie, enzo...

Volgt Bert Bakker hier misschien 'het standpunt van de fractie, de coalitie
of mischien wel de concensus in de politiek'??????