OV in het liberale US

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Tue Jan 16 01:04:00 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny schrijft weer..

Het is exhorbitant, en ja ze noemen het niet subsidie, omdat wij e.v.a die vliegtuigjes grif kopen met
inachtname van "deelnemingscontracten" die daarop/door het werkgelegenheids-polder-melkert-model steunt.
Leuk he?

Naar het OV in Japan of USA bijvoorbeeld waar btw deze hele discussie begon...., en dat door re-kreatief
knip en plakwerk hier niet meer terug te vinden is.
ook leuk he?

?