roken

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon Feb 19 19:43:58 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goed zo, Els Borst!!!!
Ik stoor me al tijden aan de gewoonte om te roken van mensen. Met name in
publieke ruimtes, als wachthokken voor OV bijvoorbeeld, staan mensen je
altijd in je gezicht te blazen alsof ze niet teringdetering staan te stinken
als een rottende otter.Dat men eindelijk eens laat merken dat roken een
ziekelijk stinkende verslavende junkenrotgewoonte is, is goed.
Overigens moet men wel eigen ruimtes voor rokers reserveren, bijvoorbeeld
met videootjes met verrotte longen enzo..
Een collega direct naast me, behalve dat ie ontzettend uit zijn mond stinkt,
en op tien meter afstand al te ruiken is (jak!!) een akelige sombinatie van
tabak en zweet, heeft witte vlekken op zijn huid, jeuk tot en met, en iets
met zijn nieren, om de haverklap ziek, etc.. en nog kleine kinderen!!! Zo
iemand wordt op geen enkele manier duidelijk gemaakt dat ie nieta lleen
zichzelf naar de dood jaagt, dat is zijn eigen zorg, maar zijn kinderen in
het verdriet stort, en de gemeenschap onnodig veel geld kost! smerig
gewoon...

Misschien dat enkele van die stinkerds er anders over denken, maar goed,
zolang ik ze niet in mijn buurt heb , dan soi...