Constantijn!!!

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Feb 14 21:38:37 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Neen hoor Remko,

Je zoekt het iets te ver. Er wordt kennelijk in dit land van een
troonopvolger (althans ook de reserve daarvan) dat hij zich in het society
leven stort en daarmee de papperazzi aan het werk houdt, bij voorkeur in het
gezelschap van een blonde schone dame, al dan niet van Argentijnse afkomst.
Helaas, er zijn ook troonpretendenten die zich met nuttiger zaken als
watermanagement en sportfeestjes in Australië  bezighouden. Friso beheert
zoals bekend het familiekapitaal vanuit London (waarom dat bij een grote
investmentbank van joodse afkomst moet is mij een raadsel, misschien om
bepaalde foutjes uit de periode 1940-45 te herstellen?) en daarbij kan de
oranje familie uiteraard geen pottenkijkers gebruiken. Toch handig als je
een goed onderlegde vermogensbeheerder in de familie hebt!

Ernst Debets/
Zaanstad