EU-scepcis, elitaire corruptie en doofpot

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Feb 11 19:16:13 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kohl koopt voor 3 ton een enorm web aan schandalen af. Deze tendens om
misdaden af te kunnen kopen met zulke bedragen baart me zorgen. Ik weet niet
of ik een politieke integratie wel steun als de corruptie niet efficienter
aangepakt kan worden. De voormalige Franse EU-commisaris is er toch ook niet
kwaad vanaf gekomen. Laten we hopen dat in Frankrijk het Elf schandaal
efficienter wordt aangepakt.
Het is nogal gevaarlijk om in eigen land te strijden voor politieke
vernieuwing en via de Europese achterdeur lieden als Kohl en zijn
industriele/militaire elites een ongecontroleerde invloed in Europa te
geven....