Turkije-Koerdistan-Armenia

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Feb 3 18:14:19 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is goed om een ander perspectief te horen, dat het de discussie hierover
mag verrijken.....

R. Zivkara schreef:
"Er is geen enkele Turkse indivudu die als gekken tekeer gaat tegen
Koerden."
Remko: zoveel mensen zoveel meningen en daden.... dit is een nogal gewaagde
stelling.

"Er is geen etnocentrisch nationalisme onder de Turkse immigranten in
Westeuropa aanwezig."
Remko: hm, de dood van een Rotterdamse betoger laatst had toch een
nationalistische achtergrond? Zijn de GrijzeWolven een verzinsel om de
Turken in een kwaad daglicht te stellen?? misschien dat het begrip
nationalisme in sommige kringen een andere connotatie heeft....

>From: "R. Zivkara" <r.zivkara at 12move.nl>
Beste Henk,