Wiesenthal, Monarchie & Erfelijkheid

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Feb 3 01:04:39 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Remko,

Wat wil je nu zelf, wat vind je nu zelf? In mijn scherm zie ik alleen
vraagtekens.
Met jou ben ik nieuwsgierig naar het oordeel van het argentijnse volk over
het laakbaar gedrag van pappa Zoreguitea. Dat heel de wereld zich ermee gaat
bemoeien, en slachttofferrol claimt, dat kun je Maxima niet verwijten.

Tjerk