Democraten?

Fri Feb 2 00:52:40 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Reactie: Dat doe je wel

Volgens mij niet..... Ik heb uitgelegd dat waarom ik vind dat zij voor de
"functie" niet geschikt is....
Net als dat ik voor bepaalde banen niet gekozen zal worden doordat bepaalde
kenmerken van mij als niet geschikt worden opgevat. Het gaat hier wel om
een speciale "taak".

> Ze mogen best trouwen met elkaar, moeten ze vooral doen inderdaad.
> Reactie: Een moderne Romeo en Julia.

Wat is daar mis mee?

maar> zolang we er wel een hebben zou ik die wel onomstreden willen houden.

> Reactie: Dit vind ik nu juist zo hypocriet. Koninkje pesten noem ik dat,
> per slot heb je liever dat de Oranjes zo snel mogelijk opstappen. ;

Dat is toch niet hypocriet? Ze vertegenwoordigen ook mij neem ik aan.....ok
ongewenst misschien, maar mag ik er dan alsjeblieft wel een mening over
hebben.....
Omdat je het niet met me eens bent vind jij het pesten....

> Reactie: Ik heb niets te accepteren, ik ken haar niet. Als Beatrix in
> overleg met haar zoon en de adviseurs die haar ter beschikking staan
> vinden dat zij acceptabel is, dan vertrouw ik daar op.

Ik niet zomaar...... Laat ze mij maar eens uitleggen waarom ze wel geschikt
is dan.... Ze kunnen me nog overtuigen hoor.....

> Reactie: Wat stelt u zich voor bij haar functioneren als koningin?

Het bezoeken van allerlei landen en daar een ambassadeur zijn namens
Nederland

> Overdrijft u niet een beetje? Hoe heeft Prins Claus gefunctioneerd in
> een vergelijkbare positie met een dubieus verleden wat hem wel
> persoonlijk kon worden aangerekend? Zij is slechts de vrouw van de
> toekomstige koning.

Daar heb je wel een punt....
ik weet niet zoveel van zijn functioneren......
Met het functioneren bedoel ik dat bij staatsbezoeken nog wel eens wonden
opengereten kunnen worden bij mensen....
We zien het hier al als we Duitsers willen toestaan de herdenking mee te
vieren....