Democraten?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Feb 1 21:49:51 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Gerard,

Wil je terug naar het feodalisme? Dat het koningshuis zelfs helemaal los van
ieder regeert?

Verder wordt de dochter niet beoordeeld op de daden van haar fascistische
vader. Haar wordt slechts gevraagd om zich daarvan openlijk te distantieren.

Even lucht happen, nadenken, Gerard! Op deze manier lijk je nog dommer dan
de domste Oranjeklant. Niet doen...

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 23:37 31-01-01 +0100, you wrote:
> [...]
>moet vragen. Enerzijds maakt D66 zich sterk om de invloed van de Koning
>in te perken, anderzijds zou ze dan nu ook nog principieel gaan doen
>over wie wel en wie niet tot de Koninklijke Familie mag behoren. Bovenal
>vind ik het bedenkelijk dat een dochter beoordeeld wordt op de daden van
>haar vader. Ik vind dit geen meten met de menselijke maat, temeer daar
>Maxima zich niet heeft kunnen presenteren en daarom nog niemand zich een
>oordeel over haar heeft kunnen vormen. Is dit niet discriminatie op
>grond van afkomst? (art. 1 van de grondwet).

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66