Democraten?

H. van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Feb 1 00:24:00 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 23:37 31-01-2001 Wednesday, GWC van den Berg wrote:

>Bovenal vind ik het bedenkelijk dat een dochter beoordeeld wordt op de
>daden van
>haar vader

Naar mijn mening beweert niemand dat. De dochter mag gerust haart hart
volgen en huwen met haar geliefde prins. Het gaat echter om onze
toekomstige Koningin. Die heeft een vader met aantoonbaar bloed aan zijn
handen. Er wordt een hechte band gesmeed tuusen de Zorreguieta's en de
Oranjes, en daarmee met Nederland. Mag Nederland zich bedenken? Laat de
prins gerust zijn gang gaan, maar laat Nederland erbuiten, en doe dus
afstand van je troon. Lijkt me redelijk.