Potpourri

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 21 23:16:42 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny,

Vergelijk eens wat andere prijzen, zoals een gallon bier of champagne! Het
wordt gewaardeerd. Hier heeft Wim Kok zijn aarzelingen over de inzet van
F16's onder Amerikaanse vleugels en geeft Willem Oltmans Hans van Mierlo een
pluim. Verder voeren Raymond en Muis een vermakelijk gesprek en staat D66
bij de één op 6 zetels (zeg maar de lijn Vreekamp) en  in de andere peiling
op 10 zetels (zeg maar de lijn Jouwstra). De kroegbaas van mijn stamcafé wil
mijn stapeltje (bier in het enige, ouderwetse bierglas, niks geen fluitje,
zelfs niet van een cent) verhogen van f 3,25 naar € 1,60 of zelfs wat meer,
dus reken maar uit, zeker nu de dollar weer wat stijgt.

Youwztra!

Tjerk