AOV/UNIE55+ ? Duurzaam Nederland ?

Sun Dec 16 17:06:08 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting "Ramon Barends (D66)" <r_barendsd66 at hotmail.com>:

> Ik wil niet veel zeggen

Een goed voornemen. Overigens zijn je postings over het
algemeen nietszeggend.

> maar wie haalde er de oude koe "DB.NL" bij ? Ik
> stelde enkel een vraag over het AOV/UNIE55+ Samenwerkende Ouderenpartijen

Vervolgens schreef Hein WvM over een gezelli ruzietje in de
Rotterdamse Stadspartij, en daarop vestigde jij de aandacht
op de signature van bedoelde herrieschopper, en vroeg je:

     Zijn ze al langs geweest voor bemiddeling en coaching ? ;)

Toen meende Hein WvM te moeten opmerken dat dan dat ruzietje
nooit zou hebben plaatsgevonden. Waarop ik repliceerde met:

    De geschiedenis van DB.NL laat zien dat de fractie van stadspartij
    Rotterdam aan een groot gevaar is ontsnapt door zich niet in te
    laten met de als brandweerman poserende pyromaan Van Meeteren.

Klopt het tot zover?

Beweren:

    Ik stelde enkel een vraag over het AOV/UNIE55+ Samenwerkende
    Ouderenpartijen.

is dus kletskoek. Je vroeg of de Rotterdamse Stadspartij al
langs geweest was voor bemiddeling en coaching.

En als Hein WvM zich dan quasi-ironisch op de borst mag trommelen
over zijn kwaliteiten als conflictbemiddelaar, mag ik daar toch
wel een ironiserende kanttekening bij plaatsen?

Nog een prettige dag verder, en de volgende keer graag de
discussie correct weergeven.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl