PALESTINA-israel

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Fri Dec 14 01:46:40 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters

Het is de laatste dagen bijzonder stil op deze lijst . Voor mij is er nu genoeg aanleiding om te vragen waar D66 , zowel op het Binnenhof dan wel  in het Europees Parlement staat inzake Palestine - Israel .
Er ziet er na uit dat de Palestijnen met tanks en f16 de zee worden ingedreven . Mag dat allemaal van D66 ????
Het enige wat ik hoor is dat de Palestijnen terroristen zijn . Dat is toch niet waar ????
Israel en Palestine zijn sinds het aantreden van Sharon in OORLOG en mag je als je geen tanks en f16 `s  je niet verdedigen met aanslagen ??
Hoe was dat dan in Hongarije en Tjecho-Slowakije en in ons land tussen 1940-1945 ??
Hebben we wel wat geleerd van 11 september .

Sinds er een andere wind waait in Israel zijn de problemen vertienvoudigd . Daar ligt de schuld !!
Het is toch niet zo dat we onze mond houden voor Amerika omdat we bang zijn voor terrorist uitgemaakt te worden ?

Trouwens hoeveel bergen mogen die plat gooien voordat we er wat van zeggen .??  Die milieu schade is ook onherstelbaar !!!

Peter F G Bos
2eEmailadres: peter at pfgbos.myweb.nl
Website:  http://www.pfgbos.myweb.nl

http://www.pfgbos.euphony.nl/