AOV/UNIE55+ ? Duurzaam Nederland ?

H. van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Dec 11 13:10:01 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:52 11-12-2001 Tuesday, Ramon Barends (D66) wrote:

>Verder las ik op de discussielijst van DE GROENEN iets over "Duurzaam
>Nederland" met de linkse (voormalige) kopstukken van LN. Weten jullie hier
>iets van ?

Ja. Daar zit Manuel Kneepkens (oa) achter. Het zijn de afgewezen, c.q.
genaaide lijsttrekkerskandidaten van LN, die door Pim en Jan nogal bot
opzij zijn geschoven. Ook Anneke Smit-Boerma zit erbij. Veel hebben een
Groenen achtergrond, milieubewuste mensen dus. Er is al een hevig ruzietje
geweest in de fractie van stadspartij Rotterdam (Kneepkens) over de vraag
of ze nou LN of DN moeten steunen. Heel gezelli allemaal.

Hein Westerouen van Meeteren

*Conflictbemiddeling/Mediation (NMI)
*Opleiding/Coaching
*Organisatie-advies/Consult