homohuwelijk, update

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Aug 22 20:47:06 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  : REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  :
  : Beste democraten,
  :
  : Even een update over de acties die ik ondernomen heb mbt het homohuwelijk en
  : de gewetensbezwaarden.
  :
  : Er zijn brieven uitgegaan naar de Raden van Nijmegen en Leeuwarden, alsmede
  : aan de adviescie. homo-lesbisch beleid in Nijmegen.

  Zeg, die brieven van jou zijn toch wel op persoonlijke titel hoop
  ik he ??

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |