Varmagate: 'Horen, zien, zwijgen-cup'

Wed Aug 22 08:04:40 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>
>Elementaire vraag: wat voegt het tatoeeren van een hakenkruis op blanke
>testikels aan de samenleving toe?

 Precies, dat wou ik maar zeggen...   :-)

 M'n eerdere vraag...
>Meest elementaire vraag lijkt daarom: was er wel behoefte aan zo'n
>prijs ? Wat voegt hij aan de samenleving toe ?
 laat zich trouwens uitbreiden...

 Wie zou wat namen kunnen ophoesten van mogelijke laureaten ? En van
 juryleden ? Dat moeten dus van die Singh Varma-achtige typen zijn,
 lijkt mij. Gerda Havertong ? Die pakt zo'n ding met geen tang aan...

 En de naam van de trofee... ook al een probleem. Opnieuw naar iemand
 vernoemen lijkt niet tactisch (de eerste prijs laten delen door een
 neger en een blanke weer wel), maar hoe noem je 'm dan ?

 Na het Heisel-drama werd er ook gewoon gespeeld.
 Zou de 'Horen, zien, zwijgen-cup' niets wezen ?