'NRC ontmoedigde onthullingen over Singh Varma'Date: Tue, 21 Aug 2001 11:29:34 +0200

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Aug 21 22:58:55 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit verhaal zal wel kloppen. In diezelfde maanden kreeg Eppink het wegens
zijn scherpe pen ook aan de stok met de D66-TK-fractie, en kennelijk vond de
hoofdredactie dit of dat de bekende druppel: vooral de NRC wilde aan huis
blijven komen bij de notabeeelen. Eppink verdween naar De Standaard waar hij
gelijk commentator kon worden.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 15:32 21-08-01, you wrote:
> [...]
>een
>aantal kritische stukken heeft gepubliceerd. (FO)

>Herman Beun                  http://www.bigfoot.com/~hermanb/
>HermanB at bigfoot.com                       Brussel, Vlaanderen
>European Parliament, ELDR (NL-D66), http://www.vanderlaan.net
>*representative democracy is a contradiction in 4 year terms*

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66