Esf/Melkert

edebets1 at MAIL.EURONET.NL edebets1 at MAIL.EURONET.NL
Fri Aug 17 17:06:55 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Goedenavond lijsters,
>
>  Wat denken jullie hiervan: ik krijg de indruk dat er een operatie aan
> de gang is om beschadiging van Ad Melkert in de ESF-affaire te
> voorkomen.

Zit wat in Jan,

Een mogelijk scenario is dat Kok het genoeg vindt en niet als lijsttrekker
beschikbaar is. Men probeert nu het blazoen van Melkert glad te strijken, zodat
hij de nieuwe lijsttrekker kan worden zonder lijken in de kast uit het verleden.
Of Melkert premier gaat worden is nog maar de vraag. (Wordt PvdA grootste
partij? Wie wordt premier als VVD de grootste wordt? Ik denk dat zowel Dijkstal
als Jorritsma een grote flop worden als premier....)

Overigens, het hele ESF gebeuren is natuurlijk een grote farce en toendertijd
alleen opgezet om mee te vreten uit de grote ruif van Brussel.
Alleen al de gedachte dat Flevoland een soort "derde wereld gebied" is binnen
de EU is op z'n minst komisch, of beter nog diepdroevig....

Ernst Debets
Zaanstad

Dit bericht is verzonden via Postbakje Free.
http://www.postbakje.nl/ - Gratis WebMail