citaatrecht afgeschaft

News system news at CDEGROOT.COM
Thu Apr 12 18:21:25 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Koek <mark at koek.net> said:
>Welke Nederlandse minister heeft eigenlijk ingestemd met deze
>abominatie?
>
>Kan dit worden aangevochten i.h.k.v. het Europees Verdrag voor de
>Rechten van de Mens? M.a.w., staan daar garanties voor de vrijheid van
>meningsuiting in?

Ik mag het hopen. Waar kan ik mijn D66 contributie naar overmaken om een
juridisch fonds op te zetten? Want naar een partij die in deze regering zit
ga ik het niet meer storten.

Dag jongens en meisjes in Den Haag, veel plezier op het pluche. Als je
het niet erg vind, stappen ik uit deze zinkende boot - de meer betrokkenen
onder ons komen jullie wel tegen bij een fatsoenlijke partij.