Staatsschuld snel fl. 0 of ... ?

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sun Sep 17 12:14:22 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Gerrit van Malkenhorst" <g.vanmalkenhorst at ddsgouda.nl>
>
>Wat willen we als burger(s)? De staatsschuld snel aflossen, of de aflossing
>temporiseren? Helaas worden dat soort vragen ons (als burger) nooit eens
>voorgelegd!
>
>Gerrit van Malkenhorst
>Gouda

Beste Gerrit,

Laten we eens op die vraag die je stelde doorgaan.

Ik denk dat we zo veel mogelijk moeten aflossen, want de rente op de
staatschuld kost Nederland al zo veel.  We moeten alleen aflossen (aan wie
eigenlijk ?) als het kan. En dan is de vraag of het nu kan met wachtlijsten
in de zorg en problemen in het onderwijs. Als het kan moeten we het doen.

Een aardige thread zo in het weekend voor Prinsjesdag.

Ramon

http://profiles.msn.com.