Fw: (no subject)

Cor Nouws cnouws at HCCNET.NL
Fri Sep 8 20:19:48 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Koek schreef:

> Alle goede en aan te raden gewoontes die Nouws noemt kan men echter ook
> vervangen door deze ene: "gebruik geen Microsoft-produkten". In 15 jaar
> computergebruik ben ik door deze gouden regel aan te houden altijd van
> virussen gevrijwaard gebleven.
>
> Bovendien steun je dan niet een monopolistische multinational die er
> niet voor terugdeinst haar macht te misbruiken voor het tegengaan van
> vrije concurrentie en het inperken van de burgerrechten van haar
> klanten.
>
> Groeten,
>
> Mark Koek

Hallo Mark en anderen,

Wordt een leuke uitwisseling zo.
Zoals je kunt lezen in mijn bericht, geef ik al een duidelijke hint in die richting.

En wellicht kan ik nog wat meer minder aardige dingen van Microsoft vertellen - ik
werk dagelijks als prof met hun produkten. Dus ik ken er ook de fijne kanten van.
Maar met je oproep heb ik bepaald geen moeite.

Overigens denk ik niet dat andere programma's 100% virusvrij of -proof zijn.

Vr. Groeten

Cor Nouws