Tweedeling in zorg

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Sep 6 00:34:45 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

GWC van den Berg wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Gerard,

[..]
> D66 zou zich veel meer moeten profileren om dit standpunt over het
> voetlicht te brengen. De wijze waarop vanuit het huidige stelsel gekomen
> kan worden tot het gewenste, is binnen D66 al ontwikkeld.

Kan ik dat (standpunt) ergens terug vinden, Gerard?

> Helaas
> ontbreekt het D66 aan een woordvoerder op dit terrein om het
> gedachtengoed zoals dit binnen D66 ontwikkeld is en voorhanden is aan de
> man te brengen.

D66 zou ook gewoon meer zetels moeten hebben. :-)

> Overigens zou Bert Bakker dit voortreffelijk kunnen,
> maar helaas heeft hij het de afgelopen maanden te druk gehad met andere,
> ook belangrijke zaken. Misschien pakt hij de handschoen op en gaat hij
> scoren voor open doel in plaats van afwachten tot het te laat is.

Misschien kunnen we Bert Bakker vragen of hij inderdaad de handschoen op
zou willen pakken.
Overigens, zou ook niet de partij zelf het standpunt (meer) voor het
voetlicht kunnen brengen?
Democratie naar de burger toe, middels ICT en media.

Ik ken denk ik geen periode waarin er zo weinig informatie via de media
over partij standpunten tot mij is gekomen.
Ik hoor net dat de voorzitter van de P.v.d.A. is opgestapt.
Heb haar naam nu ook gehoord!!
Ik kan me niet herinneren dat mij dat eerder is gebeurt.
Begrijp je wat ik bedoel, of ligt het aan mij?

Mvg,
Henk Elegeert