VOL = VOL

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Tue Sep 5 20:48:10 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: Remko de Knikker <remkodeknikker at hotmail.com>
Aan: <D66 at NIC.SURFNET.NL>
Verzonden: dinsdag 5 september 2000 16:58
Onderwerp: VOL = VOL

| REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
|
| De schoften van de ratio met hun gerationaliseerde xenofobie hangen me
| behoorlijk de keel uit. Ik weet wel, het heet tegenwoordig weer fatsoenlijk
| en netjes, zelfs omWILLE van de maatschappelijke orde en samenhang, roept
| men tegenwoordig om het sluiten van de grenzen. Het sijpelt zelfs de
| politieke grondvesten in, en rot er behoorlijk, mooie nette en dikke
| rapporten vol domme kwaadaardigheid in vette bijlages verpakt. De
| kleingeestigheid troef.
|
| 1. Ruimtegebrek
> [...]

===

Waarvan akte!

Vooral het door Remko onder punt 4 gestelde:
Veel technische mogelijkheden verder gebruiken, wonen en werken dichter bij
elkaar brengen (gaat verkeersvraag en dus files tegen) meest ideaal is via een
lijntje naar internet thuiswerken, dan heb je ook geen last van om koffie
zeurende collegae...
Misschien dat dit soort dingen de facisten in dit land de wind uit de zeilen
neemt!

Ernst Debets/ Zaanstad
====

PS.
Waarschijnlijk mijn laatste bijdrage voor deze maand, ik ben volgende week op
vakantie, echter om de technische mogelijkheden volledig te gebruiken zal ik af
en toe een internetcafé induiken om de discussie op de lijst toch nog bij te
kunnen houden. Schrik niet van de tijden in de header, ik zit 9 tijdzones naar
het oosten.