Nieuw Onderwerp D66 Lijst: Koek (zien) Happen

H.C. van der Veen henk.van.der.veen at TIP.NL
Tue Oct 31 12:36:18 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo nu en dan geven mensen er blijk van over niet het minste gevoel voor humor te beschikken. "Kom niet aan mijn onderwerp!" Roepen ze. Het is me geen raadsel waarom deze mensen hun beledigende reactie, ook wel spam genoemd, niet anders dan door middel van steunzoekerige jengel-o-mailtjes aan de meute durven uiten.

Groet, Henk