Meest populaire onderwerp D66 Lijst

H.C. van der Veen henk.van.der.veen at TIP.NL
Tue Oct 31 11:25:24 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Spamming Populair onder D66-leden On Line

Van de afgelopen twee maanden bleek niets in de wereld of politiek de deenemers aan de D66-mailinglijst meer aan te spreken dan het onderwerp 'spam'.
Wat is Spam?
Met Spam, oorspronkelijk een ingeblikt semivleesproduct waaraan vaak gerefereerd wordt door David letterman c.s., wordt bedoeld het ontvangen van een ergerlijke stroom ongewensde electronische post.
Aangaande dit onderwerp werden in amper drie dagen meer mailtjes (24) naar elkaar verstuurd dan in vier weken over Euthansasie (1) de uitzending van Nederlandse troepen naar Eritrea (1) Genetische manipulatie (2) Amerikaanse computerspionage (1) Rascisme (8) of de Crisis in het Nabije Oosten (5).
De ervaring leert dat men nooit ongevraagde mail ontvangt als men zich niet eerst ergens voor inschrijft.
Zoals voor de D66 lijst.

Henk van der Veen, Utrecht