Club van Tien Miljoen.

Bas van Gils bvg at LINUXFAN.COM
Wed Oct 11 08:40:14 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Oct 10, 2000 at 11:55:38PM +0200, John Stuurman wrote:
*Wie heeft ook post ontvangen van de Club van Tien Miljoen. In een fraaie glossy
*folder wordt uitgelegd hoe Nederland terug kan naar 10 miljoen inwoners. Kleine
*gezinnen en het weigeren van asielzoekers.
*Navraag blijkt een inschrijving van de stichting in de KvK op te leveren met
*een aantal Nederlandse en Belgische bestuursleden.
*Wie heeft hier eerder ervaring mee. Er staan onvoorstelbare dingen in die
*folder.

ik heb het geluk niet mogen smaken deze folder onder ogen te krijgen.
John, zou je dat ding kunnen scannen en naar me toe mailen :)? Ik ben
wel *HEEL* erg nieuwsgierig naar dit epistel.

        Bas

--
| Bas van Gils                      |  http://www.linuxfan.com/~bvg        |
| bvg at linuxfan.com (PGP on request) |  phone: +31 6 24614919 (SMS welcome) |

Start the day with a smile.  After that you can be your nasty old self again.