Euro: tegenstellingen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Nov 29 08:36:42 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ernst,

Helaas slechts heel gedeeltelijk ontzenuwd. Want de meeste consumptieve
bestedingen zoals vakantie en e-commerce e.d. geschiedt toch in de UK-pound
en US-dollar-landen, daarbij de feitelijke dollar-economieen van
Latijns-Amerika inbegrepen. Ik handhaaf dus mijn constatering dat in veel
gevallen voor de consument een contradictie bestaat tussen gunstige export
en dure bestedingen in hoog-ontwikkelde niet-eurolanden.

En daarmee verklaar je ook de impopulariteit van de euro.

Misschien is het iets wat de TK-fractie kan meenemen.

Henk Vreekamp, Utrecht.
At 21:14 28-11-00 +0100, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66