rekeningrijden

Frans Vermeer fv at KW.NL
Wed Nov 15 21:36:37 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Verontrust door vage berichtgeving in het ANP over de zwabberige en
>onduidelijke koers van D66 m.b.t. rekeningrijden, sturen wij hierbij
>dit bericht.
>
>Prima als D66 zich terugtrekt en steun onthoudt aan het tolpoorten gedoe
>maar dan ook ferm en voor de 100%.
>Niet iets roepen en dan weer bakzeil halen.
>
>Als de koers van D66 wordt, dat in aansluiting op ANWB-ideeen
>iedereen een kilometerheffing
>moet betalen, is dat in ieder geval een helder standpunt.
Het  is een ferme keus. Omdat het op dit moment technies niet perfect
kan moet je mensen uitleggen dat ze (mogelijk) wegens kleine
mankementen duizenden guldens teveel zullen betalen en dat dat hoe
dan ook beter is dan het verfoeide rekeningrijden. De keus om met een
beta 0.02 verssie van een systeem aan de slag te gaan is het meest
vooruitstrevende dat ik in tijden van d'66 gehoord heb.

Bravo

Frans