EURO

GWC van den Berg gwc.berg at WXS.NL
Thu Nov 9 22:54:47 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Beste Gerard,
>de val van de dollar wordt al maanden voorspeld, vooralsnog is juist de
EURO
>gevallen.
>Begrijp ik je goed dat Duisenberg geen Euro's gekocht, maar dollars
verkocht
>heeft?

Reactie:
Ik denk dat beide hetzelfde is. Alleen de betekenis die er aan gegeven wordt
is verschillend. Overigens ben ik maar een eenvoudige burger die zijn
pensioen via een lijfrente zelf belegt. Ik ben dus geen econoom.

Met vriendelijke groeten,

Gerard van den Berg, Utrecht

> [...]
>ervan overtuigd dat de dollar tenopzichte van de Euro belachelijk hoog
>staat. Ook ik heb mijn dollars verkocht. Ik had er nog een paar duizend
>over
>gehouden van een vakantie. Duisenberg anticipeert dus op een vrije val
>van
>de dollar, die zich binnenkort zal voltrekken. Per slot wordt op deze
>wijze
>ons belastinggeld straks het dubbele waard.
>
>Met vriendelijke groeten,
>
>Gerard van den Berg, Utrecht

>Share information about yourself, create your own public profile at

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66