Gemeenteraadsverkiezingen en Veiligheid

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Sun Nov 5 12:50:54 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"H.C. van der Veen" schreef:

> Los van het onderwerp, meer over de etiquette van de site: het is opvallend, misschien wel kenmerkend, dat een publiek gevoerde discusssie via internet zoveel impulsieve en emotionele reacties oproept. Het gaat dan ook zeer snel, to reply en send is zeer verleidelijk. Tevens hebben sommige mensen de ergerlijke gewoonte om de tekst in het onderwerpveld te veranderen, om zich zo de discussie 'toe te eigenen'. Met name Glenn Mellonius meent (zie zijn laatst geposte boodschap) dat hij degene is geweest die de discussie heeft ingeleid.

Sorry Henk, je hebt de discussie gesloten, maar toch nog een korte
reactie.
Ik vind het ook een vervelende gewoonte dat men de tekst in het
onderwerpveld verandert.
Als laatste reactie (dacht ik) op MIJN bijdragen aan JOUW onderwerp had ik
antwoord op diverse personen, waaronder aan een die speciaal een antwoord
van mij verwachtte.
Hier (en alleen hier) heb ik het onderwerpveld veranderd (in "Reacties op
reacties"), juist om te voorkomen dat ik mij de discussie zou "toe
eigenen".
Sorry.

Bedankt voor het starten van de discussie, want, zonder op mijn schreden
terug te treden, ben ik door deze discussie heel veel genuanceerder gaan
denken.
Beter de discussie aangaan dan doodzwijgen.

Glenn.