Instructies opzeggen (en meer van dat soort zaken)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at ASTRO.UVA.NL
Wed Nov 1 12:37:43 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik schreef eerder:
 [wat listserver-instructies m.b.t. het opzeggen]

 Peter Bos <pfgbos at chello.nl> reageerde met:
>Dat heb ik meer dan 25 x gedaan , maar krijg geen bevesting code
>terug. ik heb nog nooit een email als onverzonden terug gehad.

 Dat laatste komt omdat iedereen op de D66 lijst mag schrijven, ook niet-
 leden.

 Het eerste betekent dat het subdomain van je mailadres is veranderd en
 volgens de listserver ben je dan geen lid. Maar je ontvangt -uiteraard-
 wel post.

 Je kan de lijsteigenaars vragen peterbos at themail.com uit te schrijven:
   d66-request at nic.surfnet.nl
 of aan de beheerder van de listserver bij Surfnet,
   info at surfnet.nl

 Marc Fluks