Instructies opzeggen (en meer van dat soort zaken)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at ASTRO.UVA.NL
Wed Nov 1 08:48:25 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Peter Bos" <pfgbos at chello.nl> vroeg, in opperste wanhoop:
>JULLIE LEZEN SCHIJNBAAR ALLEEN MAAR  JE EIGEN BERICHTEN , DAAR
>IK NOG GEEN WEEK GELEDEN OP DE LIJST EEN BERICHT HEB GEZET DAT
>IK AL DRIE  MAANDEN BEZIG BEN MIJ VAN DIT ACCOUNT TE VERWIJDEREN
>VAN DEZE LIJST>

 1. Men moet opzeggen met de acoount waarmee men lid is.
 2. Men maile,
      UNSUB D66                    (SIGNOFF D66 mag ook)
    naar,
      LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
    Vervolgens zendt de listserver een acknowledgement code. Is
    die bijv. 123456789, dan mail je (vanaf de acoount waarmee
    je lid bent !),
      OK 123456789
    naar,
      LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
    en men wordt uitgeschreven.

 Heeft men geen toegang meer tot een account maar heeft men ooit
 een password voor de D66-lijst ingesteld, dan kan men ook opzeggen
 op een webpagina. In verband met het wijzigen van namen van
 accounts, is het niet onverstandig ALTIJD een password te kiezen.
 Ook dat kan on-line afgehandeld worden. Surf naar:
    Password kiezen:
    http://listserv.surfnet.nl/SCRIPTS/WA.EXE?GETPW1=SUBED1=d66
    Opzeggen/lid worden en meer van dat soort zaken:
    http://listserv.surfnet.nl/SCRIPTS/WA.EXE?SUBED1=d66

 Marc Fluks