Over SPAM gesproken [peterbos at themail.com: Je e-mail; Your e-mail]

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Nov 1 02:45:55 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Over SPAM gesproken:
>
> Ondanks dat er in het verleden ook al enkele keren over het mail
> gedrag van peter bos is geklaagd op deze lijst ontving ik na
> het sturen van 1 bericht onderstaande rotzooi.
>
> Het gaat niet aan met autoreponders te reageren op bulk mail, zeker
> niet met dit soort geneuzel en beunhazerij.
>
> Mijn mailserver weert de dader voortaan, aan lijstbeheerders en
> anderen de suggestie vergelijkbare stappen te nemen...

Prima, dat je het hier even meldt, henk.

peterbos at themail.com ontvangt namelijk voor elke verzonden e-mail een
bepaald bedrag als ik dat goed begrepen heb.
Dus van hem hoef je niet te verwachten dat hij zijn uiterste best zal
doen om daar een eind aan te maken.
Gevolg is wel dat zoals je het nu hebt opgelost, hem duiten in het zakje
zal opleveren ten kosten van jouw, mijn en ieders andere rekening.

Henk Elegeert