fundamenteel

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Wed May 31 18:53:56 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kan iemand misschien iets ongefundeerds zeggen, of iets scherps, iets dat de
discussie interressant maakt voor buitenstaanders? (Ik zie mezelf vooralsnog
als buitenstaander, kleine verantwoording voor  mijn lidmaatschap tegenover
mijn anarchistische principes). Misschien dat tien willekeurige
discussielijsters iets onnadenkends kunnen zeggen of iets gedurfds, niet zo
voorspelbaar, beetje meer op het kantje met iets meer moed en
leiderskarakter. Een poging om iets te doorbreken, aandacht te trekken:
zoals met die ultraconservatieve zwarte kousekoninging van ons. Waarom
mensen met kinderen wel extra verlof krijgen en ik niet. Iets als:
kinderbijslag afschaffen en in intensieve integratieopleiding voor
geinviteerde immigranten stoppen, dat scheelt een hoop gekrijs op straat en
een hoop pathetische onzinpraatjes op mijn werk (hopelijk). Iets als: dat de
integratie waarschijnlijk een hoop opschiet als we niet zo achter die
buitenlandse konten aanlopen met onze van graf tot wieg subsidiementaliteit.
Allemachtig ik val hier bij tijd en wijle in slaap achter mijn computer.