Beiroet aan de Dinkel (5)

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon May 29 12:16:20 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp meldde:
[..]
>Beste democratische sociaal-liberalen, ik blijf er dus bij dat de betrokken
>ambtenaren (burgemeester, officieren) en bepaalde bestuurders (wethouders,
>minister) direct uit hun functie worden gezet. [..]

Henk,

Er is een onderzoekscommissie-Oosting ingesteld. Wellicht is je dit ontgaan.

Je bent pas verdacht als er redelijk vermoeden is.
Je bent pas schuldig na de procedure en rechtspraak.

Of wilde je bij rampen deze 2 basisregels maar aan de kant gooien...

Ramon

P.s.
De titel waar deze discussie onder gevoerd moet worden... moet dat nou echt
?