Beiroet aan de Dinkel

Mark van Barschot m.vbarschot at WORLDONLINE.NL
Tue May 16 17:08:55 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ramon schreef:

>Henk Vreemkamp overigens vond het niet nodig om op zijn prijs voor
>ongenuanceerdste mailtje te reageren.
>
>Vriendelijke groet,
>Ramon Barends, Nijmegen

Beste Ramon,

Hulde voor Henk! Zijn mails bevatten inhoud! Al zijn ze af en toe politiek
niet correct en al zijn ze in de ogen van sommigen slecht getimed of zelfs
ongepast, ze stemmen (misschien wel juist daardoor) wel vaak tot nadenken en
zijn niet zelden het startpunt of keerpunt in interessante discussies.

Ik heb Henk in ieder geval nog nooit kunnen betrappen op één-regelige mails
in de trant van "ben ik het mee eens", "ben ik het niet mee eens" of "wat
vinden jullie daarvan?". Gelukkig weten de meesten op deze lijst de neiging
tot het versturen van nietszeggende mails, of inhoudsloze reacties op
persoonlijke beschuldigingen, te onderdrukken. Ik ken zeker drie mensen op
deze lijst van wie ik zou hopen dat ze af en toe wat meer zelf-restrictie
zouden toepassen. Twee ervan zijn de bekende PYNX-heren......

Met vriendelijke groet.

Mark van Barschot