Nog oudere koe...

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue May 9 10:37:36 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een nog oudere koe was dat je niet alle vorige berichten onderaan je mailtje
moet laten staan, maar hooguit een kort citaatje en/of de header van het
bericht waar je op reageert.

Ik geef nu het slechte voorbeeld.

Ramon

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telebyte.nl/~d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66