beledigen

B.Buma stractic at EURONET.NL
Mon May 8 02:44:11 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hans,
Denk je nu echt dat ze er naar gezocht hebben ? Waar haal je dat idee
vandaan ? Zou het niet denkbaar zijn dat iemand bij het zien van de teksten
iemand er op opmerkzaam heeft gemaakt?

Brendan,
Als ik jou opmerkingen niet mag ridiculiseren, waarom mag jij dan wél zo
stellig beweren dat iets onzin is ? Jij vind de arrestatie onzin, ik vind
jou opmerkingen onzin. Logisch toch ?
Overigens is het beledigen van een bevriend staatshoofd ook al strafbaar !
En als jij op straat iemand beledigt kan hij of zij ook aangifte doen. De
kans is natuurlijk groot dat je een gezonde jongen tegenkomt die je zelf wel
even verteld wat hij van je belediging vindt.

Wat uiteindelijk een veel merkwaardiger standpunt is, is dat er mensen zijn
die denken dat je mekaar toch gewoon moet kunnen beledigen...........

Met vriendelijke groet,
Bo Buma