beledigen

Hans h.degrauw at WXS.NL
Sat May 6 22:02:24 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"J.L. Swarte" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Menen jullie nu werkelijk dat het staatshoofd door iedereen beledigd mag
> worden zonder dat dit consequenties moet hebben? Kunnen jullie mij eens
> duidelijk maken op welk soort rechtsgevoel dat gebaseerd is? En, is "schijt
> hebben" aan de wet een links-liberale deugd?
> Als Thom de Graaf de macht van de constitutionele koning aan de orde wil
> stellen, vind ik dat prima maar ik zou ook graag zien dat mijn partijgenoten
> met beide benen op de grond blijven staan en zich onthouden van commentaar
> [...]

Misschien dat Remko bedoelde dat als de Politie Haaglanden al een unit
tegen computercriminaliteit heeft, ze deze misschien op een voor de
maatschappij als geheel wat zinvollere manier zou kunnen inzetten.
Dat was namelijk een gedachte die bij mij ook opkwam toen ik het bericht
las.

Zo niet misschien een nadere uitleg?

Groet

Hans de Grauw